Pages

Saturday, January 21

start packing..

Bismillah..

saya dah mula ber'packing' barang untuk ke sana. Saya harapkan beg saya tidak terlalu berat supaya apabila pulang nanti dapat sumbat segala macam barang dari sana = ='

Insya-Allah 24.1.12 ini saya akan ke scotland, UK.

ini petanya. selebihnya kita tunggu dan lihat ye.
Tempat saya, Insya-Allah di Glasgow..
sebab apa saya ke sana? ..........................?

Abang kata, "Bestlah kak ngah, dapat pergi stadium!"

Apakah?? dasar peminat bola.. Manchester dan Liverpool sahaja yang dilihatnya. Sahabat di sana.. doakanlah diriku, kerana aku hanya pergi sendirian. Rabbi yassir wa la tu'assir.

Ya Allah kurniakan daku seorang teman yang mampu mendekatkan lagi diriku dan diriMU ya Rabbi...
Moga di sana diriku mampu memegang Islam di jiwa dan mendekatkan lagi diri mereka denganMU
Ameen..

monolog: Aku punya cita-cita. Kerana cinta aku mengejar cita.
Sabdanya,
 " Bertebaranlah kamu mencari ilmu sehingga ke negeri China". Aku menyahut seruan cintaku.

No comments: