Pages

Tuesday, March 20

.Merapat dengan Allah.

Bismillah...

Keputusan SPM pastinya sudah tertera cuma belum diumumkan sahaja.
Disebabkan jet lagged yang belum reda, saya mengambil peluang ini untuk menulis. Sebentar lagi flight saya ke Johor. Walau masa tinggal kurang daripada 24 jam, saya cuba merapatkan diri dengan Yang Maha Esa.

"Mungkinkah keputusan yang bakal keluar itu nanti membawa kejayaan kepada Islam?" persoalan yang sering kali menjengah benak minda.

" InsyaAllah " Saya cuba menenangkan hati yang gundah ini.

Semoga Allah mengurniakan kejayaan yang terbaik dan cemerlang buat saya dan sahabat-sahabat batch 13. Ameen Ya Allah..

Sesungguhnya kami ini lemah dihadapanMu. Sedangkan dihadapan makhluk ciptaanmu sendiri, adakalanya kami tidak kuat menyampaikan ketinggian Islam itu sendiri. Semoga dengan wasilah SPM ini kami mampu menaikkannya dengan keizinan dariMu.

Andai Engkau idak menerima doaku, Kau terimalah doa guru-guru kami dan ibu bapa kami Ya Allah..

No comments: